Vrijwaard, locatie Ten Anker

Timorlaan 139 1782 DR Den Helder
Deze locatie is onderdeel van Stichting Vrijwaard

Waardering van Vrijwaard, locatie Ten Anker - Den Helder op 15 februari 2019

Rughernia

Ik heb, na een rugoperatie, bijna 6 weken verbleven op de afdeling Eerstelijns verblijf (ELV, eerste verdieping) in ten Anker. Dit verblijf is mij in alle opzichten, bijzonder goed bevallen:-Ik kreeg alle hulp die ik nodig had of waar ik om vroeg. Een druk op de bel was genoeg en er werd ook altijd snel op mijn oproep gereageerd. Het is bijzonder prettig om een directe spraak verbinding te hebben, zodat je meteen kunt aangeven wat je nodig hebt en de zorg kan daar dus meteen op anticiperen.-De hulpverleners waren altijd vriendelijk, respectvol en zeer behulpzaam. Ik had niet heel veel zorg nodig, maar wát ik vroeg, was nooit te veel. Op een gegeven moment, bleek ik wat meer hulp (verpleegkundig en hulp bij dagelijkse hygiëne) nodig te hebben en daar werd ook direct prima op geanticipeerd. Ook werden meteen de juiste zorgverleners ingeschakeld. -Het appartement voldeed wat mij betreft prima. Een lekker bed, prima douche, een magnetron, koelkast, TV: alles wat ik nodig had was aanwezig.-Het eten was over het algemeen prima. Voor de brood maaltijden was er een ruime keus en (voor zover ik heb gemerkt) geen restricties. Ook prima dus!-De schoonmaak was ook prima. Klein puntje van aandacht: door sommige hulpverleners werd er wel érg makkelijk omgegaan met het schoonmaken van het toilet!Was er dan verder niks op aan te merken? Nou, in ieder geval niet op het personeel. Wat een puntje van verbetering zou kunnen zijn:-Het was bijna ongezond warm in de kamer. Het zou fijn zijn als dat wat te regelen zou zijn. Ik viel niet in de gemiddelde patientencategorie (veelal ouderen) en had misschien daardoor behoorlijk last van de warmte. Alle radiatoren stonden dicht, het raam continue open, een ventilator naast mijn bed (van thuis mee genomen) en nóg was het voor mezelf, maar ook voor mijn visite, bijna niet te doen. -Het zou fijn zijn als er wat mogelijkheid zou zijn om jassen op te hangen voor het bezoekAl met al alleen maar blij dat ik de mogelijkheid had om daar de eerste weken na mijn operatie door te brengen. Dank en respect daarvoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrijwaard, locatie Ten Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.