Waardering van Warande, Leendert Meeshuis - Bilthoven op 4 december 2019

8.7
  • Dementie

Ik vind het prachtig om te zien hoe bewoners met verschillende graden van dementie worden verzorgd. Met name de therapieën (muziektherapie, euritmietherapie) bereiken ook de mensen die al het verste heen zijn. Dat er daarnaast wekelijks een concert is, vind ik ook belangrijk. Muziek helpt mensen om weer een beetje bij zichzelf te komen. W.b. de zorg: ik zie hoe er wordt geprobeerd om aan mijn man's noden tegemoet te komen. Er wordt gezocht naar allerlei mogelijkheden zonder hem in zijn vrijheid te beperken. Hij heeft het nodig om gestimuleerd te worden in beweging te komen - dat gebeurt dan ook. Het enige is dat hij behoorlijk is aangekomen, dat ligt vooral aan zijn ontremming. Alles wat eetbaar is binnen zijn bereik gaat naar binnen. Dit is een aandachtspunt dat door de diëtiste aan de orde is gesteld en wat ik steeds weer onder de aandacht breng.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Warande, Leendert Meeshuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.