Waardering van Warande, Wooncentrum De Loericker Stee - Houten op 17 mei 2010

7.7

Ik denk dat over het algemeen zowel de bewoners als het personeel het wonen/ werken in de Loericker Stee als heel prettig ervaren. Als ik naar mijzelf kijk werk ik er al 8 jaar met heel veel plezier. Er is veel aandacht voor de persoonlijke aandacht aan de bewoner. Ik zou graag zien dat er meer individuele wensen vervuld worden en niet alle activiteiten voor de meerderheid. Wat ik jammer vind, is dat er iedere keer maar weer bezuinigd wordt op de zorg. Af en toe staan we met onze rug naar de muur en wordt er weer tijd van de handen aan het bed gesnoept en de papiermassa wordt steeds groter en dat in een tijd van de digitale wereld, waarbij alles zoveel sneller kan. (zorgverlener)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Warande, Wooncentrum De Loericker Stee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.