Waardering van Warande, Wooncentrum Schutsmantel - Bilthoven op 30 november 2020

• Ziekte van Alzheimer

Ik heb altijd het gevoel dat de verpleging heel hard werkt en heel hard moet werken en ik heb daar enorm veel respect voor. Vaak doen ze dat met weinig tijd tot hun beschikking. Ondanks dat voel je de liefde in het huis. Die voelde ik vanaf de eerste dag en die voel ik nog steeds. Mijn moeder voelt dat ook. Voor mijn gevoel is dit de beste plaats ooit waar mijn moeder terecht kon. Ze voelt zich er zeer happy. Omdat mensen maar mensen zijn is het ook de verantwoording van de familie om er op te letten dat alles goed gaat. Dus gezamenlijk zorgen we daar allemaal voor. Ik hoef me eigenlijk nooit zorgen te maken over het welzijn van mijn moeder in de Schutsmantel en de zorg die ze daar ontvangt. Wat voor mij echt geweldig is omdat ik in Amerika woon. De verpleging houd daar rekening mee wat helemaal geweldig is. Beter had mijn moeder het volgens mij echt niet kunnen treffen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Warande, Wooncentrum Schutsmantel - Bilthoven

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Wat fijn dat u en uw moeder de zorg en verpleging zo goed ervaart. En ook fijn te lezen dat uw moeder zich fijn voelt bij Schutsmantel.

Managers zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Warande, Wooncentrum Schutsmantel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.