Waardering van ZorgSaam Stelle - Oostburg op 12 januari 2017

8.7

Toen pa in aanmerking kwam voor dagbehandeling in de Stelle te Oostburg had ik geen idee hoe dit nu zou verlopen, omdat ik dit nog nooit had meegemaakt tijdens mijn leven. De verhalen in de samenleving maakten mij soms ongerust van hoe zal pa dit ervaren en hoe zal hij hier mee omgaan. In het tijdsbestek dat pa daar aanwezig was, kan ik schrijven dat ik zeer veel waardering heb gekregen voor het personeel, waaronder de betrokkenheid om van een ieder daar aanwezig, er het beste van te maken. De keren dat ik daar onverwacht op bezoek kwam hebben zeer veel indruk op mij gemaakt omdat er altijd een zeer gezellige sfeer heerste onder de mensen en het vakkundig liefdevol personeel. Wat eventueel een update kan gebruiken in de toekomst is de staat van het gebouw en dan word het nog gezelliger.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Stelle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.