Waardering van WarmThuis De Hulst - Oterleek op 9 juni 2017 interview

  • 8
  • 7
  • 8
  • 9
  • 9
  • 9

Gemiddeld cijfer

8.3

Toelichting

Ik ben contactpersoon voor mijn moeder. Ik ben tevreden over de instelling, want het contact is heel persoonlijk. De medewerkers gaan erg prettig met mijn moeder om. Ze nemen de tijd en luisteren naar haar. De omgeving is goed. De instelling is kleinschalig en landelijk gelegen. Het is heel erg persoonlijk op de bewoners gericht. Contacten verlopen via korte lijntjes. Ik zou graag een soort patiënten dossier online willen zien, zodat ik altijd weet wat er gebeurd is. Nu krijg ik alles op papier. Dan kan ik het lezen op het moment dat het mij uitkomt. Er wordt twee keer per jaar een zorgplan besproken en dat mag wel met minder medewerkers gebeuren naar mijn idee. Alleen met de leidinggevende of de contactpersoon van de verzorging is voor mij voldoende. Contact met de arts kan voor mij alleen als het nodig is.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WarmThuis De Hulst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland