Waardering van WarmThuis Klein Suydermeer - Zuidermeer op 22 augustus 2017 interview

De instelling waar mijn vader verblijft is kleinschalig opgezet. Dat vind ik goed, want hierdoor kan zorg op maat geboden worden en er is veel tijd en aandacht voor de bewoners. Ik vind dat ze echt veel met de bewoners doen, zoals een uitje naar de bollenvelden of een bezoek aan een biljarttoernooi. Verder proberen ze het dagelijks leven zoveel mogelijk na te bootsen. Met het sinterklaasfeest bijvoorbeeld komt sinterklaas ook echt langs. Verder gaan ze veel wandelen en er is ook een duofiets aanwezig. De medewerkers vind ik zorgzaam, respectvol en liefdevol met mijn vader omgaan. Als ik een afspraak wil maken dan kan ik dat snel doen via de mail. Dat vind ik handig. Mijn vader heeft zijn eigen zorgcoördinator en deze is ook mijn aanspreekpunt. Dat vind ik goed. De accommodatie vind ik prima. Deze bestaat uit vier kleine bungalows met ieder zes bewoners. Iedere bungalow heeft een gezamenlijke huiskamer en keuken en verder heeft iedere bewoner een eigen kamer. Bij de bungalows is een moestuin en zijn er veel dieren aanwezig. Er is een hoofdgebouw waar de dagbesteding is. Er kan hier veel. Als je wil uitslapen of wat later wil eten, dan kan dat. Dat vind ik fijn.

Bent u of werkt u voor WarmThuis Klein Suydermeer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.