Waardering van WarmThuis Klein Suydermeer - Zuidermeer op 19 juli 2017 interview

9.8

De medewerkers doen hun uiterste best om de mensen zo goed mogelijk te verzorgen en het hun naar de zin te maken. Mijn moeder rookt bijvoorbeeld en ze hebben voor haar een apart hoekje gemaakt, waar ze dat kan doen. Dat vind ik fantastisch. De accommodatie vind ik prima. Ze hebben diverse dieren, zoals schapen en geiten. De bewoners kunnen wandelen waar ze willen en ze kunnen ook lekker naar buiten. Dat vind ik goed. Momenteel hebben ze caravans en tenten buiten gezet om het vakantiegevoel te creëren. De bewoners zitten hier overdag en ze gaan dan bijvoorbeeld ook barbecueën en er komt iemand zingen. Dat vind ik heel leuk. Verder worden er veel activiteiten georganiseerd, zoals een burendag. Op deze dag komen alle buren langs. Elke vrijdag is er een happy hour en als ze willen, dan kunnen de bewoners een borreltje drinken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WarmThuis Klein Suydermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.