WarmThuis Klein Suydermeer

De Omloop 9 1652 CM Zuidermeer

Waardering van WarmThuis Klein Suydermeer - Zuidermeer op 25 juli 2017 Interview

De medewerkers zeggen netjes gedag tegen iedereen. Ik vind dat ze mijn echtgenote in haar eigen waarde laten. Ze geven mijn echtgenote een aai als ze daar om vraagt. Ik vind dat prima, want ze heeft dit nodig. Ze krijgt persoonlijke aandacht en mijn echtgenote is tevreden hier. Ze luisteren naar me, want als ik een opmerking maak, dan zie ik gewoon dat dit gebeurd. Ik vind de constructie van het gebouw goed uitgevoerd. Ik mis alleen een kamertje voor de administratie. De medewerkers zitten nu in een hok zonder raam. Het gebouw ligt landelijk en de bewoners kunnen de deur uit maar niet het hek uit. Ze hebben hier in de omgeving boerderijdieren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WarmThuis Klein Suydermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.