WelThuis De Bovenberghe

Asserlaan 132 2871 LS Schoonhoven
Deze locatie is onderdeel van WelThuis

Waardering van WelThuis De Bovenberghe - Schoonhoven op 30 augustus 2020

Mijn moeder die Alzheimer heeft en steeds meer zegt dat ze allemaal lief zijn voor haar zijn geeft je een goed gevoel. Ondanks dat ze het afscheid nemen als je weggaat nog steeds moeilijk vind. Maar dan staan de zorgtoppers er altijd om haar te begeleiden naar de huiskamer. De verzorgers zijn allemaal goed voor haar en wil ik ze zeker een compliment geven in deze moeilijke tijd met covid19. Er wordt veel georganiseerd voor de bewoners en zo zijn er veel gezellige middagen dat ze bezig gehouden worden. Ook is het fijn dat er in de huiskamers altijd iemand aanwezig is. ( Behalve in de zomervakantie dan is er minder roering en dat is wel eens jammer. Maar dat is logisch iedereen heeft vakantie nodig) Het is ook fijn dat er veel dezelfde gezichten zijn dat is vertrouwd voor de bewoners. Ik hoop dat mijn moeder nog een poosje kan blijven in de Bovenberghe. Verder wil ik deze zorgtoppers bedanken wat ze de afgelopen maanden voor deze bewoners hebben gedaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WelThuis De Bovenberghe - Schoonhoven

Hartelijk dank voor uw waardering, fijn dat u zo tevreden bent.
Wij geven uw complimenten door aan de medewerkers!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WelThuis De Bovenberghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.