Waardering van WelThuis De Liezeborgh - Haastrecht op 23 augustus 2016 interview

Wat ik afspreek gaat allemaal prima, maar intern gaat het niet zo goed. Via de evv'er worden de afspraken niet nagekomen. Algemeen gaat de informatie prima. Als ik om een medicijnlijst vraag komt die niet, daar moet ik echt achteraan. Als de mevrouw waarvoor ik mantelzorger ben, onverwacht ziek wordt, moeten de medicijnen gehaald worden bij de apotheek. Dat doet de Liezeborgh niet. Dat vind ik dan lastig. Normaal gesproken loopt het wel goed met de medicijnen en wordt het goed doorgegeven. Ik vind de zorg prima. De zorg die mevrouw nodig heeft, krijgt ze. Er wordt daarnaast ook aandacht gegeven. Er wordt geïnformeerd hoe het met haar gaat. Mevrouw heeft aangegeven niet tevreden te zijn met de huishoudelijke hulp. Die hebben drie kwartier om de kamer schoon te maken. Ze verdelen dan wat ze wel en niet kunnen doen in die tijd. Het is heel oppervlakkig werken dan. Mevrouw haar stoel wordt nooit schoongemaakt en eronder ligt stof. Er wordt op zich wel goed geluisterd. Mevrouw regelt zelf nog veel en dat gaat goed. Wat ze aankaart moet ze later wel opnieuw op terugkomen. Mevrouw is tevreden over het eten. Ze vindt het goed smaken. Er is een keuzemenu.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WelThuis De Liezeborgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.