Waardering van WelThuis De Lindewaard - Linschoten op 22 november 2017

9.3

Mijn moeder woont nu 3 maanden in De Lindewaard. We zijn van te voren goed voorgelicht en ingelicht door hen. Het welkom was allerhartelijkst. De verzorging is optimaal door allemaal lieve en zorgvolle medewerkers. Ook de samenwerking met hen is fijn. De lijntjes zijn kort. Ook het Caren digitaal zorgdossier voldoet daar goed in.Het is fijn dat de bewoners in De Lindewaard een eigen appartement heeft. Je kunt dan toch even als bewoner op jezelf of als bezoek onder elkaar zijn. In de buurtkamer is het altijd heel gezellig. Ook als familie komen wij daar graag. We hebben van te voren verschillende wooneenheden bezocht, maar hebben nog geen moment spijt gehad, dat we voor de Lindewaard gekozen hebben! Integendeel. Het geeft zoveel meer rust te weten dat er zo goed voor mijn moeder gezorgd wordt.We zijn ook heel blij met de nieuwe huisarts. Het is gezellig om even met mijn moeder naar de supermarkt aan de overkant te kunnen gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WelThuis De Lindewaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.