WelThuis Domus

Bijdorplaan 277 2713 SX Zoetermeer
Deze locatie is onderdeel van WelThuis

Waardering van WelThuis Domus - Zoetermeer op 5 november 2020 Geverifieerd

N.v.t.

Dementie

Over het algemeen ben ik erg tevreden met de zorg voor mijn moeder. De persoonlijke aandacht die de vaste hulp aan mijn moeder geeft is over het algemeen prettig. Bij invallers kan dit soms wat minder zijn, maar dit kan ook met de personeelsbezetting te maken hebben. Daarnaast ben ik erg tevreden met de lichamelijke verzorging, zo wordt mijn moeder elke dag gedoucht. De faciliteiten zijn goed. Er is een tuin en het gebouw zelf is persoonlijk aangekleed. Op de afdeling wordt door het zorgpersoneel gekookt, met het idee dat de bewoners mee kunnen koken. Dit is leuk bedacht, maar in de praktijk werkt dit niet altijd. Dit kan soms gevaarlijke situaties veroorzaken, doordat de medewerker zich minder goed op de cliënten kan focussen. Ik zou deze zorgaanbieder aanraden, maar bij een grotere zorgaanbieder worden er misschien wel wat meer activiteiten aangeboden. Er zou misschien voor de zwaar dementerende patiënten nog wat meer alternatieve activiteiten verzonnen kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WelThuis Domus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.