WIJdezorg, Zorglocatie Aarhoeve

J.M. Halkesstraat 33 2461 RT Ter Aar
088-2091000
Deze locatie is onderdeel van WIJdezorg

Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Aarhoeve - Ter Aar op 2 oktober 2017 Interview

Zodra er iets is met mijn moeder, krijg ik een telefoontje of een mail. Ook kan ik meelezen in het elektronisch patiëntendossier. Dat vind ik prettig. Bij een verhoging van de medicatie wordt mij gevraagd of ik dat goed vindt. In mijn ogen gaan de medewerkers prima met mijn moeder om. Ze hebben zoveel geduld en leggen dingen steeds opnieuw uit. Ik merk dat dat werkt. Ze weten precies hoe ze mijn moeder moeten benaderen. Ze wordt zo goed verzorgd, dat ze er steeds weer bovenop komt, als het even minder gaat. De zorg sluit niet aan bij hoe mijn moeder wil leven. Zo wil ze nog dingen doen, die ze niet meer kan. Ik merk dat ze die dingen mist. Het is nieuwbouw. Ik vind het een beetje een steriele zorginstelling. In mijn ogen had het wel wat huiselijker gemogen. Ook vind ik de kamer van mijn moeder niet altijd even schoon. Misschien komt dat, doordat ik er in het weekend kom en de schoonmaker in het begin van de week. Maar ik vind dat er tussendoor nog wel een keer gestofzuigd kan worden. Mijn moeder is namelijk de hele dag op haar kamer. Daarom mag er wel iets meer aandacht voor de schoonmaak zijn. De instelling staat midden in een woonwijk. Er is niets te doen, want in de buurt zijn er geen winkels of restaurants. Familie kan dus niet in de buurt van het centrum gaan koffie drinken met een bewoner. Er is wel een restaurant in de instelling zelf, maar soms wil ik er even uit met mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Aarhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.