WIJdezorg, Zorglocatie Driehof

uit 5 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Driehof - Hazerswoude-Dorp op 16 oktober 2021

Dementie

Mijn moeder woonde in Een ander huis waar de zorg onder de maat was, zij had meer zorg nodig dan zij konden bieden. Nadat haar indicatie was bijgesteld kon zij in April in de Driehof gaan wonen op de gesloten dementie afdeling. Er ging een wereld voor ons open, hier word erg warme zorg geleverd en naar ons al kinderen geluisterd. Onze moeder heeft hier een heerlijke tijd gehad, en natuurlijk ging er ook wel eens iets fout. Er werken mensen met inzicht en aandacht voor de bewoners, er werd passende zorg geleverd. Helaas is onze moeder in Augustus overleden, zij had hier nog graag willen blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Driehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.