Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Jacobus - Oude Wetering op 19 juli 2017 interview

6.3

Ik vind dat de afspraken met een vertraging worden nageleefd. Het ligt er aan met wie je een afspraak maakt. Dan duurt het lang tot het bij de juiste persoon terechtkomt. En soms moet ik meerdere keren aankaarten. Dat vind ik niet kunnen. Ik vind dat niet alle medewerkers altijd kundig zijn om de medicijnen uit te delen. Over het algemeen zijn ze lief voor mijn moeder. Ik heb ze nooit chagrijnig gezien. Er zijn een paar bij die minder goed met de situatie van mijn moeder kunnen omgaan. Dat vind ik jammer. Door de beperkingen die ze hebben, kan de zorg niet altijd aangepast worden aan de behoeftes van mijn moeder. Ik vind dat wanneer ik een vraag stel, beter door de verpleging mee wordt omgegaan dan het management. Ik vind het heel jammer dat er nergens in het gebouw balkons zijn. De sanitaire voorzieningen van mijn moeder zijn aangepast. Toch moet ik iedere keer aangeven om nog kleine dingen aan te passen. Ik vind het heel jammer dat de receptie weg is. De aanwezige gastvrouw is soms te druk met taken die ze moet afronden. Als iemand binnenkomt, dan is er niemand aanwezig om hem of haar de weg te wijzen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Jacobus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.