Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Jacobus - Oude Wetering op 18 oktober 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn ontzettend lief voor mijn schoonmoeder. De medewerkers zijn er niet altijd, vooral in het weekend niet. Mijn schoonmoeder kreeg problemen, het personeel zag het wel, maar deed daar niks aan. Daar ben ik toen heel erg op gestuit. Ze zijn wel ontzettend welwillend. Maar er waren bepaalde zorgafspraken gemaakt, die volgens mij niet nagekomen zijn. Het is al wel verbeterd, maar ze hadden er meer zorg aan moeten besteden. Ik moest daar veel zelf achteraan om het voor elkaar te krijgen. Het gebouw is heel mooi. Ze hebben een mooie recreatiezaal. Mijn schoonmoeder heeft ook een mooie kamer en badkamer. De coördinator is goed bereikbaar. Toen ik bij haar een klacht indiende, zorgde zij dat alles gelijk aangepakt werd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Jacobus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.