WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop

De Verbinding 48 2421 EX Nieuwkoop
088-2091000
Deze locatie is onderdeel van WIJdezorg

Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop - Nieuwkoop op 28 september 2017 Interview

De verzorgenden doen wel echt hun best om goed voor mijn moeder te zorgen, maar ze geven mij niet de indruk dat ze de afspraken goed met elkaar overleggen. Als ik een afspraak maak, zie ik die daarna niet meer terug. Ze schrijven het volgens mij wel op in de map, maar ik heb het idee dat de andere verzorgenden daar niks mee doen. De woonomgeving vind ik echt heel leuk. Het gebouw is namelijk niet alleen voor de oude mensen. Er is ook een restaurant, bibliotheek en een theaterzaaltje. Daardoor komen er ook mensen uit het dorp langs en dat vind ik leuk. Er zijn wel hoogteverschillen in het gebouw en dat vind ik onhandig voor mensen die slecht ter been zijn. Je moet ook via buitenom naar het restaurant toe. Dat vind ik echt onhandig en niet wenselijk in de winter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.