WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop

De Verbinding 48 2421 EX Nieuwkoop
088-2091000
Deze locatie is onderdeel van WIJdezorg

Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop - Nieuwkoop op 28 september 2017 Interview

Het is een vrij nieuwe instelling. In het gebouw is een theater, een bioscoop, een bibliotheek. Er is ook een restaurant, daar wordt geluncht en gedineerd. In de binnentuin staan beweegspullen. Het is een kruising tussen een zorginstelling en zelfstandig wonen. De ene verzorgende is natuurlijk beter dan de andere. Ik vind dat het personeel echt ondergewaardeerd wordt. De meesten zijn echt heel aardig voor mijn moeder. Er is veel te weinig tijd voor de zorg, maar ze doen wat ze kunnen. Mijn moeder had al eerder in een instelling moeten wonen. Ze is erg actief sinds ze hier woont. Dat heeft de kwaliteit van leven voor haar enorm verbeterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.