WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop

De Verbinding 48 2421 EX Nieuwkoop
088-2091000
Deze locatie is onderdeel van WIJdezorg

Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop - Nieuwkoop op 27 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Wij worden zeker gehoord, maar zijn het niet altijd met elkaar eens. Er is altijd voldoende personeel. Er is aandacht genoeg als wij een vraag hebben. Meestal kan de vraag ook wel beantwoord worden. De contactpersoon is er niet altijd, dus dan duurt het langer om van haar antwoord te krijgen over bepaalde zorgvragen. Mijn moeder komt uit een 'ouderwets' bejaardentehuis en Nieuwkoop past veel beter bij haar. Ik heb het idee dat er qua dagbesteding meer uitgehaald kan worden. Ze zijn goed voor mijn moeder, maar mijn moeder heeft haar voorkeuren. Het ligt er aan of het klikt met elkaar. Er werken mensen die er echt voor de bewoners staan, maar er zitten er ook tussen die het alleen voor het geld doen en dat merk je. Het zou fijn zijn als ze wat meer aandacht voor mijn moeder hadden, dat ze even bij haar binnenlopen. Ze ligt toch de hele dag op haar kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Nieuwkoop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.