WIJdezorg, Zorglocatie Rhijndael

Europasingel 2 2396 EM Koudekerk aan den Rijn
088-2091000
Deze locatie is onderdeel van WIJdezorg
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van WIJdezorg, Zorglocatie Rhijndael - Koudekerk aan den Rijn op 29 september 2017 Interview

Het valt mij op dat er bij een aantal medische zaken waren die mij eerder opvielen dan de medewerkers. Ze zijn soms niet alert op symptomen vind ik. Ik geef de situatie dan door aan de medewerker en die geeft aan dat ze er actie op onderneemt. Ik vind dat er te weinig aandacht voor mijn moeder is. Mijn moeder zit daar en het personeel zit achter de computer de administratie te doen. Mijn moeder zit wel aan tafel met andere bewoners, maar die kunnen samen geen gesprek voeren. Ik mis het groepsgesprek. De medewerkers zouden gezellig thee moeten drinken met de groep en zouden het gesprek zo gaande moeten houden. Het zou fijn zijn als ze bijvoorbeeld vaker een spelletje met mijn moeder zouden spelen. Het verschilt erg per medewerker hoe de aandacht wordt gegeven. Bij de een is het op een natuurlijke manier en bij de ander gaat het kunstmatiger. De faciliteiten zijn goed, de kamers zijn ruim en er is een kantine. Er is geen afgesloten tuin en dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WIJdezorg, Zorglocatie Rhijndael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.