Waardering van Wilgaerden, locatie Noorderlandhuis - Hoogkarspel op 6 oktober 2018

7.7

Moeder wordt goed verzorgt in het Noorderlandhuis, jammer dat de zorg alleen maar meer gericht is op de indicatie die daarvoor gegeven is, geen luisterend oor, geen tijd (of niet mogen) voor het binnen halen van een vlag dat nog buiten hangt na koningsdag. Waarom alles tot op de minuut geregistreerd. Waar blijft de menselijkheid, het zorgen voor mensen,aandacht geven aan eenzame ouderen, is een roeping, hopelijk worden we allen wakker en beseffen, dat wanneer we genoeg aandacht en zorg kunnen geven aan gehandicapten, ouderen etc vanzelf minder problemen ontstaan in de gezondheidzorg en de zorgvraag minder wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilgaerden, locatie Noorderlandhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.