Wilgaerden Wijkzorg Vijverstate

Thuiszorg

Kolblei 200 1633 DX Avenhorn
Deze locatie is onderdeel van Wilgaerden

Waardering van Wilgaerden Wijkzorg Vijverstate - Avenhorn op 24 oktober 2018

Jammer dat de zorg steeds meer wordt uitgekleed. Een aantal jaren terug was de zorg top. Vaste gezichten in het huis, een nachtzuster in het gebouw en de lijnen waren kort. Nu veel wisselende gezichten, de nachtzuster bestrijkt een heel gebied waardoor geen zorg op maat kan worden geleverd. Ook jammer is dat dit niet meer je laatste plaats is om gelukkig oud te worden. Wanneer de zorg teveel wordt, moet je weer verkassen. Echt ontzettend jammer. Ook het alarmeringssysteem begint haperingen te vertonen. Al deze punten  waren redenen om hier te gaan wonen. Maar nu gaat dat allemaal niet meer op helaas. Als kind van een vd bewoners vinden wij dit een slechte zaak. En helemaal omdat wij weten hoe het was in het begin. Top zorg voor onze ouders maar nu helaas niet meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wilgaerden Wijkzorg Vijverstate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.