Waardering van Woon- en zorgcentrum De Merwelanden - Dordrecht op 11 januari 2017 interview

8.3

De afspraken gaan prima. Als er iets is met de behandeling van mijn tante, lossen ze dat prima op. Ik ben heel tevreden over hoe de meeste medewerkers met mij omgaan. Het merendeel is heel vriendelijk. Ik heb mijn tante heel erg zien opknappen sinds ze in deze zorginstelling zit. Ze is heel erg blij dat ze hier zit en ze wilt nooit meer terug naar waar ze vandaan komt. De woonkamer en slaapkamer worden goed bijgehouden. De sfeer is zeer huiselijk, netjes en smaakvol ingericht. Het zorgleefplan van mijn tante wordt goed nageleefd. Er wordt gekeken naar haar doelen en of deze ook bereikt worden. Zodat er zoveel mogelijk aan de verwachtingen van mijn tante wordt voldaan. Er worden activiteiten georganiseerd die mijn tante ook echt leuk vind, zoals een terrasje pakken, winkelen of naar de bioscoop gaan. De activiteiten zijn veel in de regio en niet te ver weg. Ik ben meer dan tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Merwelanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.