Waardering van Woon- en zorgcentrum De Merwelanden - Dordrecht op 9 januari 2017 interview

7.7

De tijden die besproken werden voor een afspraak, kwamen de verzorgers redelijk na. Het gebeurde wel eens dat de verzorging wel eens later kwam voor het ontbijt maar daar was altijd wel een reden voor. Het ging niet moedwillig. Mijn moeder werd ook netjes behandeld er werd naar haar wensen geluisterd. Mijn moeder werd wel gemotiveerd om zichzelf te wassen als zij aangaf dat zij er even geen zin in had. Het verloop in dit tehuis is groot met veel parttimers en daardoor was de omgang met de ene verzorger beter als met de ander wat mijn moeder aanging. Je kon op Carenzorg inloggen via internet en daar was van alles in terug te vinden, denk daarbij aan de algehele verzorging van mijn moeder, de ene verzorger noteerde iets meer als de ander. Ik heb wel eens een klacht ingediend over het te laat toedienen van medicijnen, waardoor er ongemakken ontstonden voor mijn moeder. Zij zouden er beter op letten en dan ging het weer een periode goed, maar daarna weer niet. Het ging op en neer en dat vond ik vervelend. De accommodatie is netjes en zeker verzorgd. Bij binnenkomst ziet het er gezellig uit, daar is een brasserie en er staat een leuke vitrine in de hal die dan ingericht is met het thema van het jaar. Er staan één keer in de week kraampjes met kaas, brood of vis wat je dan kan kopen. Daar is ook een winkeltje om voedingsmiddelen te kopen. De kamer is ruim, er is een keukenblokje met ijskast en een slaapgedeelte dat ook lekker ruim is, in het slaapgedeelte is ook een inbouwkast te vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Merwelanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.