Woon- en zorgcentrum De Merwelanden

Haringvlietstraat 515 3313 EM Dordrecht

Waardering van Woon- en zorgcentrum De Merwelanden - Dordrecht op 12 december 2016 Interview

Het huis is verdeeld in twee delen: een voor zelfstandig wonen en een deel verzorging. De kamers zijn niet groot op het verzorgingsdeel. De badkamer is met de rolstoel wel goed toegankelijk. Ondanks mijn ernstige invaliditeit ben ik nog behoorlijk zelfstandig. Wat ik wel graag wil is dat ze welterusten komen zeggen, en dat doen ze ook. Het is nog steeds hard werken voor de meiden. In de ochtend moeten ze mensen aankleden en de bedden opmaken, daarna begint alweer het eten. De ervaren krachten werken vaak met hun hart, sommige nieuwe krachten hebben geen idee. Die horen eigenlijk niet in de zorg thuis, denk ik dan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Merwelanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.