Woon- en zorgcentrum De Merwelanden

Haringvlietstraat 515 3313 EM Dordrecht

Waardering van Woon- en zorgcentrum De Merwelanden - Dordrecht op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb het gevoel dat er goed voor mij wordt gezorgd. Ik kan daar soms gewoon blij om zijn. Je hebt medewerkers waarmee het klikt en andere waarmee je minder contact hebt maar ik denk wel dat ze goed bezig zijn. Er is af en toe best tijd voor een praatje. De een wat meer dan de ander. Er zijn wel activiteiten, maar daar doe ik niet vaak aan mee. Het eten is goed. Geen klachten. Er is een verpleeghuis arts, de medewerkers zijn alert op aandoeningen, gisteren was er bij mij iets vastgesteld en vandaag stond de arts al voor de deur. Erg goed. Er is een balkonnetje, ook al kan je er niet op, het is een prettig idee dat de deur open kan. Mijn partner zit in woning elders in het gebouw, als die hier komt eten, allemaal geen probleem, het kost wel een beetje geld maar verder geen probleem, klasse.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Merwelanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.