Woon- en zorgcentrum De Merwelanden

Haringvlietstraat 515 3313 EM Dordrecht

Waardering van Woon- en zorgcentrum De Merwelanden - Dordrecht op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb het hier goed naar mijn zin. Het is volgens mij goed en prettig. Ze geven echt om de bewoners. Erg fijn. Mijn appartement is goed. Er is een douche, toilet en een deur naar een balkonnetje. De medewerkers zijn vriendelijk. Het is een gezellige afdeling. De medicijnverstrekking loopt goed. Het eten is goed. Ik vind alles lekker, dat helpt ook. Ik ga graag naar de bingo of een muziekuitvoering, dat vind ik leuk. Er is een krant met de activiteiten, goed geregeld. Ook de schoonmaak loopt goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Merwelanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.