Waardering van Woon- en zorgcentrum De Merwelanden - Dordrecht op 9 januari 2017 interview

Ik vind de ligging heel mooi, het ligt tegen een natuurgebied aan en er is een parkje aangelegd rond het huis. Van 's morgens 9 tot 's avonds 9 is er een brasserie open waar we iets kunnen gebruiken. Mijn moeder heeft een prachtige kamer met een mooi uitzicht. Er is een balkon bij haar kamer en ze kan daar vrij gebruik van maken. De deur van de afdeling waar mijn moeder verblijft heeft een code. Ik heb die code en kan hem gebruiken om binnen te komen. Mijn moeder heeft die code ook en zij mag vrij in en uit lopen. Er wonen nog 5 andere bewoners op de afdeling van mijn moeder. Gezamenlijk bepalen ze wat ze die week gaan eten. Ze koken ook samen voor zover ze mee willen helpen. Ze proberen de bewoners wel bij deze activiteiten te betrekken. Mijn moeder woonde zelfstandig maar dat ging langzamerhand steeds minder goed. Nu ze hier woont is ze weer opgeleefd. Het gaat nu weer goed met haar. Het geeft mij heel veel rust dat ze hier woont en het is fijn om te zien dat mijn moeder zich goed voelt. Ze laten mijn moeder in haar waarde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Merwelanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.