De Vriezenhof, Woon- en Zorgcentrum

Jonkerlaan 5 7671 GM Vriezenveen
Deze locatie is onderdeel van De Vriezenhof

Waardering van De Vriezenhof, Woon- en Zorgcentrum - Vriezenveen op 21 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het gebouw is heel oud. Bij mooi weer is de kamer van mijn schoonmoeder te warm. Dat is wel jammer. Er is geen airco en omdat het gebouw heel oud is, is het naar mijn mening niet goed geïsoleerd. Daarentegen is het restaurant heel fris. De dagbestedingsruimte is leuk en gezellig. Als wij van tevoren aangeven dat we een ceremonie of een bruiloft hebben, zorgen de verzorgers ervoor dat mijn schoonmoeder net en goed voor de dag komt. Haar haren worden heel mooi gedaan en ze zorgen ervoor dat ze mooi gekleed is. Dat vind ik heel fijn. Als ze door de taxi opgehaald moet worden. zorgen ze er altijd voor dat ze op tijd aankleed is. Bij terugkomst staan ze klaar om haar op te vangen. Ik ben erg tevreden over de communicatie met de medewerkers. We worden overal van op de hoogte gebracht ook als het om simpele dingen gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Vriezenhof, Woon- en Zorgcentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.