Waardering van Woonzorgcentrum de Westerkim - Hoogeveen op 9 januari 2017 interview

Het gebouw is wat verouderd qua opzet maar tegelijkertijd is het wel persoonlijk. Ook ben ik tevreden over de activiteiten. Er worden activiteiten georganiseerd zoals het kijken van films- en series, een weekopening, bingo, koor en bloemschikken. Tijdens de feestdagen wordt er een kerstdiner georganiseerd of tijdens de Sinterklaas, activiteiten die hier op gericht zijn. Qua verzorging vind ik dat dit goed wordt gegeven. Er is namelijk voldoende personeel aanwezig. Mijn moeder zit ook veel in de gezamenlijke huiskamer en ook hier valt mij op dat er voldoende personeel aanwezig is. Het personeel komt ook fijn over. Zij kennen ons allemaal en ik merk ook dat mijn moeder de juiste aandacht krijgt. Ik merk namelijk altijd dat het personeel weet wie mijn moeder is en wat er precies afspeelt in haar gezondheid en verzorging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum de Westerkim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.