Waardering van Woonzorgcentrum de Westerkim - Hoogeveen op 9 januari 2017 interview

Ik word met alles op de hoogte gebracht, bijvoorbeeld over de algehele toestand van mijn moeder. Regelmatig krijg ik daar post van en dan moet ik een handtekening zetten voor gezien. Dit geeft mij absoluut een goed gevoel. De verzorging is optimaal, gezien de verzorging die mijn moeder nodig heeft. Mijn moeder zit hier al een aantal jaren. Als ik hier binnen stap word er koffie aangeboden. Ik heb direct toegang tot mijn moeder en dit vindt ik prima. De informatie is prima, ik wordt met alles op de hoogte gebracht. Als ik vragen heb krijg ik direct antwoord, tenzij het een moeilijke medische vraag is, dan krijg ik daar later antwoord op. Mijn moeder heeft een kamer voor zichzelf met een leuk uitzicht. Er zijn daar ontzettend veel mogelijkheden, wij kunnen beschikken over een grote gezamenlijke ruimte als wij op visite zijn. Er staat daar een koffieautomaat en er is een open haard .De sfeer is daar gezellig. Met veel makkelijke gezellige zitjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum de Westerkim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.