Waardering van Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst - Oudewater op 25 januari 2018 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Dementie is een moeilijk issue, maar ik mag niet klagen. Zoals je ziet op televisie of in de kranten leest, zijn er veel ergere gevallen. De medewerkers doen erg hun best, dat is een ding wat zeker is, maar er is veel werkdruk. Er is wel genoeg personeel, maar op bepaalde tijden zou er meer medewerkers moeten zijn, bijvoorbeeld tijdens het eten koken. Het eten moet klaargemaakt worden en bewoners moeten dan vaak naar het toilet. Mijn vader is nog heel actief, hij wandelt veel, maar kan verder niet veel meer. Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik kan bij iedereen terecht en ik word goed op de hoogte gehouden via mail, telefonisch en familienet. Het gebouw is mooi en staat er nog maar een paar jaar. In de omgeving is een park om te wandelen en de stad is dichtbij. Ik ben heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.