Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst

Prins Bernhardstraat 2 3421 JD Oudewater

Waardering van Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst - Oudewater op 10 november 2017 Interview

Het is een mooi nieuw gebouw. Ik vind dat het er goed uitziet. Mijn moeder woont op kleinschalig wonen. Ze heeft een zit-slaapkamer met een eigen badkamer. Er is een gezamenlijke woonkamer met een keuken. In de woonkamer worden activiteiten georganiseerd. Er komt iemand zingen en de fysiotherapeut komt langs om de bewoners te laten bewegen. Er wordt een huiselijke sfeer gecreëerd met een bloemetje op tafel en het draaien van een muziekje. Het is wel afhankelijk van wie er werkt. Als er in het grote huis activiteiten zijn, dan kunnen ze daar onder begeleiding naar toe. De medewerkers vind ik lief en mijn moeder wordt heel erg in haar waarde gelaten. Ze kan zelf kiezen waar ze wil gaan zitten. Er wordt met alle bewoners overlegd wat er de komende week gegeten zal worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.