Waardering van Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst - Oudewater op 22 november 2017 interview

8.3

Ik heb met de verzorgenden een hele duidelijke communicatie over wat wel en wat niet kan. De instelling maakt gebruik van familienet. Ik vind dat prettig want op die manier krijg ik een snelle update. Mijn moeder is bijna zestig. Ze woont hier al zeven jaar. Haar ziektebeeld is heel apart. Ze zit met relatief oude mensen op de afdeling. Mijn moeder woont op een gesloten afdeling. Ze kan helemaal niet meer voor zichzelf zorgen. Ze proberen haar nog wel te activeren, onder meer door balspelletjes te doen of haar spreekwoorden af te laten maken. Ze geven haar waar dat kan een op een aandacht. Als er ruimte is qua personele bezetting gaan ze met haar naar het centrum om een visje te eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.