Waardering van Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst - Oudewater op 23 november 2017 interview

8.5

Mijn moeder is vrij onrustig en ze proberen haar af te leiden door middel van een praatje of ze geven haar kleine opdrachtjes. Zo haalt ze bijvoorbeeld onder begeleiding de post op. Mijn moeder zit op een gesloten afdeling, maar zo voelt het niet. Thuis ging het niet meer en ik zie haar hier weer opknappen. Ze doet mee met allemaal activiteiten. Er worden er veel georganiseerd. Mijn moeder verblijft op kleinschalig wonen. Het is pas verbouwd. Het ligt op een gunstige plek, namelijk in de buurt van waar haar huis was. Dat voelt prettig voor haar. Ze kent een hoop mensen en daarom wilde ze ook in die plaats blijven. Er wordt op de groep gekookt en mijn moeder helpt graag mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.