Waardering van Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst - Oudewater op 21 november 2017 interview

9.8

Mijn moeder moest erg wennen toen ze hier kwam, maar ze hebben haar op haar gemak kunnen stellen. Ze probeerde naar mijn moeder te luisteren. Ze gaven haar aandacht door bijvoorbeeld een legpuzzel met haar te maken. Er waren activiteiten zoals zang en gym. Op de avonden werden er ook wel dingen georganiseerd. De medewerkers probeerde haar te stimuleren om mee te doen met de activiteiten. Ook activeerde ze haar met lopen. Ze hebben, toen het niet meer ging met lopen, een speciale rolstoel voor haar geregeld. Op een gegeven moment wilde ze alleen nog maar in bed liggen, maar niet op haar eigen kamer. De medewerkers reden haar met bed en al naar de gezamenlijke huiskamer. Ze hebben echt hun best gedaan om het haar naar de zin te maken. Er zaten zes mensen in één huisje. Ik vond de huiskamer wat klein. Ze kookten zelf op de gezamenlijke huiskamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en zorgcentrum De Wulverhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.