Waardering van Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee op 27 juni 2017 interview

7.7
  • Psychische stoornissen

Alles wordt voor mijn zus zo goed mogelijk geregeld. Als ze haar medicijnen goed slikt gaat het best goed met haar. De verzorging probeert zoveel mogelijk tijd voor mijn zus te maken en haar zoveel mogelijk aandacht te geven. Dat is fijn. Als er iets creatiefs georganiseerd wordt, dan wordt mijn zus van haar kamer gehaald om mee te doen. Dat vind ik leuk voor haar. Als er iets in haar behandeling veranderd moet worden, dan moet zij daar zelf ook toestemming voor geven. Dat maakt het soms wel eens moeilijk om het juiste traject voor haar in te gaan. Het is een mooie authentieke accommodatie. Tevens zijn er liften aanwezig. Het is erg gezellig en de sfeer is heel goed. In het restaurant kan mijn zus gezellig koffie drinken en eten. Mijn zus heeft een eigen kamer met badkamer. Er moet nog steeds gerenoveerd worden, maar dat laat nog even op zich wachten. Mijn zus heeft vanuit haar kamer uitzicht op de zee en dat is fijn. In de omgeving kun je heerlijk wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.