Waardering van Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee op 1 juni 2017 interview

7.7

De zorg voor mijn moeder vind ik heel goed. Ze ontvangt hier de liefde en aandacht die ze verdient. Mijn moeder ziet er schoon uit. Ze draagt weer sieraden en ze draagt iedere dag andere kleding. Daar herken ik de liefde aan van de zorg. De omgang met het personeel vind ik super. Ze zijn open en het is altijd gezellig. Als er koffie is, dan krijg ik koffie en als er iets is met mijn moeder, dan bellen ze mij direct. Ik vind dat mijn moeder een mooie privéruimte heeft. Ze heeft een kamer met een mooi uitzicht en een eigen badkamer. Als ik bij haar kom, dan valt het mij op dat haar kamer lekker fris ruikt. Verder ziet het er goed verzorgd uit en schoon. Dat vind ik ook belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.