Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak

Groot Hoogwaak 1 2202 TG Noordwijk aan Zee
Deze locatie is onderdeel van Groot Hoogwaak

Waardering van Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee op 9 juni 2016 Interview

Er was heel goed contact en zodra het nodig was dan werd er altijd contact opgenomen. Ze namen altijd de tijd voor mij. Met zo weinig mensen en dan zo klaar staan voor mijn vader dat verdiend een hoog cijfer. De laatste paar maanden vergat mijn vader de medicatie, de medewerkers hadden helaas geen tijd om elke keer daaraan te denken. Mijn vader was ook niet een van de makkelijkste. De laatste paar maanden was hij ziek en dan kwamen de medewerkers geregeld binnen lopen en als ze het niet vertrouwde dan belde ze de dokter. Toen wij aan het waken waren kwamen ze zelfs 's nachts een paar keer kijken. Zijn rapportage lag altijd op het kastje op zijn kamer, ik was dus goed op de hoogte over mijn vader. Als ik een vraag had en ze wisten het antwoord niet dan namen ze altijd contact op als ze het nagevraagd hadden. Als er geen tijd was om mij te woord te staan dan kwamen ze later nog even langs om te vragen wat er was. De accomodatie was gezellig en toegankelijk, de laatste paar maanden was het niet echt schoon meer. Er was te weinig personeel om het schoon te houden. We plakte op een gegeven moment aan de vloer en dat kan niet. Er waren veel activiteiten zoals toneelavonden, dagjes uit, naar de visboer of een uitje naar een museum. Vanalles werd er georganiseerd. Ik vind dat iedereen klaar stond voor de mensen en wij waren met de zorg erg tevreden. Ze hebben gedaan wat ze konden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee

Bedankt voor uw reactie en complimenten. We zorgen dat deze bij de medewerkers terecht komen. Zowel die van de zorg als die van de Activiteiten. We willen zorgen dat u zo tevreden blijft. Het is vervelend als de kamer plakt. Wij hopen dat u dat ook heeft aangegeven. Wij zullen dit in elk geval onder de aandacht brengen binnen Groot Hoogwaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.