Waardering van Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee op 31 mei 2017 interview

6.8

Mijn moeder woont op de gesloten afdeling, deze bevindt zich op de bovenste verdieping. Het uitzicht is prachtig, maar het is jammer dat mijn moeder niet naar buiten kan. Ik mis een buitenruimte, waar zij even naar toe kan om een frisse neus te halen. Er hangt een gemoedelijke sfeer in het gebouw. Je wordt keurig gedag gezegd en ik voel me daar welkom. Minder positief vind ik dat ik elke keer wel iets vind op mijn moeders kamer of kast wat daar niet hoort en wat niet van haar is. Dat komt in mijn ogen door onzorgvuldigheid van het personeel. Wat het bijzonder maakt is de ligging van het gebouw en de fijne sfeer. Het is gelegen naast het strand en de duinen. Dat is fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.