Waardering van Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee op 12 juli 2019

3.2
  • Dementie

Na 1,5 jaar hebben wij onze moeder weggehaald van de gesloten afdeling van Groot Hoogwaak. Wij waren hier zeer ontevreden. Weinig aandacht voor de mensen, ongeinteresseerd personeel en zeer slechte communicatie. Helaas hebben wij vooraf geen goed onderzoek gedaan. Sinds maart van dit jaar zit onze moeder in Sassembourg in Sassenheim, een wereld van verschil. Goede vergelijking en weten nu dat het ook anders kan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee

Het spijt ons te horen dat u zo ontevreden bent over Groot Hoogwaak. Graag gaan we met u in gesprek hierover, zodat we kunnen kijken wat we anders kunnen doen om dit te voorkomen. Kunt u ons bellen om een afspraak te maken? U kunt vragen naar Gerda Caspers, Henny Roos of Irma van Brummelen via telefoonnummer 071-36888888

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.