Waardering van Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee op 18 juli 2019

4.0
  • Knievervanging

Na ziekenhuisopname doorverwezen naar deze instelling. De kamers die voor dit soort geval (plaatsen knieprothese) worden aangeboden zijn absoluut ongeschikt. Dit heeft voornamelijk te maken met hygiëne. Mijn kamer was niet schoon toen ik kwam. Gedurende mijn verblijf van 5 dagen is niet schoongemaakt, bed is nooit opgemaakt. Gedeelde badkamer (incl. toilet) en keuken (incl. koelkast) waren ronduit smerig; eerstgenoemde is nooit schoongemaakt. De  niet te verwijderen toiletverhoger (noodzakelijk voor de buurvrouw) was ongeschikt in mijn geval. In ogenschouw nemend dat vóór een knie-operatie thuis al veel nodige hygiëne-maatregelen moeten worden genomen ter voorkoming van infectie, is deze situatie ongewenst en miss. zelfs wel gevaarlijk bij een operatiewond die steriel moet blijven.  Aankomst op vrijdag zoals in mijn geval is niet aan te bevelen, omdat van alles mis ging met aanmelden bij huisarts en de zeker noodzakelijke fysio (is nooit meer gebeurd).In diverse medicijn- en eetrondes was men vergeten dat mijn kamer bewoond was. Ik adviseer Groot Hoogwaak dringend deze opvangplekken per direct te sluiten voor operatiepatiënten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak - Noordwijk aan Zee

geplaatst op 18 juli 2019

Het spijt ons te horen dat u zo ontevreden bent over Groot Hoogwaak. Wij nemen dit serieus en hebben inmiddels een overleg ingepland met een aantal medewerkers over hoe deze situatie is ontstaan, maar vooral wat wij kunnen doen om dit te voorkomen. Graag gaan we ook met u in gesprek hierover. Kunt u ons bellen om een afspraak te maken? U kunt vragen naar Gerda Caspers, Henny Roos of Irma van Brummelen

Bent u of werkt u voor Woon- en Zorgcentrum Groot Hoogwaak? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.