Stichting Bethanië

Platteelhof 3 6711 JK Ede

150 resultaten voor je selectie:

17 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ontzettend goede begeleiding en duidelijke uitleg over zorgplan. Nemen uitgebreid de tijd om te luisteren en weten precies de stappen de je moet nemen en helpen daar zeer nauwkeurig bij.

9.3
3 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn zeer tevreden met name ook vanwege de liefdevolle en toegewijde zorgverlening door de hele organisatie heen, van directie en management tot verzorgenden.

9.3
17 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettig contact met de case manager. Begeleiding was persoonlijk en kundig. Mede dankzij deze begeleiding hebben wij elders een passende woonplek voor mijn moeder gevonden.

6 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij hadden gedurende 2 jaar geweldige ondersteuning van de case manager. Zij begeleidde ons psychologisch heel goed met wat we konden verwachten en hoe met dingen (situaties en ontwikkelingen) om te...

2 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij hebben heel goed contact gehad met de casemanager dementie. Belangrijk vanwege de complexe regels in zorgland en haar kennis van dementie. Soms zagen we door de bomen het bos niet meer. We hebben...

9.6
21 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn contact gehad met casemanager dementie. Wij hadden al veel zelf geregeld, maar het was altijd goed om even van gedachten te wisselen en de tips/acties die hieruit voortkwamen waren zeer welkom,...

9.4
28 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De zorg en aandacht voor de cliënten.

22 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke zorgverlening en zeer goede contacten. Afspraken worden nagekomen. Kan beter: zou ik zo gauw niet weten

18 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De betrokkenheid van al het personeel (verzorgenden, receptie, infra, keuken, allemaal) Kan beter: Af en toe het maken van een afspraak, maar meestal gaat het goed

17 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gaan liefdevol en met respect met de bewoners om Kan beter: Communicatie onderling

7.7
17 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het contact met onze contactverpleegkundige. Fijne korte lijntjes! Kan beter: Ik gun het de zorg en de cliënten van harte dat er meer personeel zou komen werken zodat er meer tijd en rust...

8.3
16 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede communicatie en heel betrokken! Kan beter: We zijn heel tevreden wat mede komt doordat het kleinschalig is denk ik!

Gaat goed: Het hele totale zorgpakket Kan beter: Geen opmerkingen

16 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De sfeer, de houding van medewerkers, de goede besluiten directie, de continue aandacht voor kwaliteitsverbetering Kan beter: Communicate tussen verzorgers

8.2
16 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Betrokkenheid, aandacht voor bewoners, christelijke overtuiging van het huis Kan beter: Geen

8.5
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De warmte/hartelijkheid van de verzorgers. Kan beter: Vaker een kort overleg vanuit de instelling te initiëren.

7.7
9 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht en liefdevolle benadering die mijn naaste ontvangt

9.2
9 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd