Waardering van Bethanië - Ede op 1 oktober 2018

2.5

Waardeloos centrum. Op het eerste gezicht lijkt het allemaal mooi, maar uiteindelijk geen alertheid, punctualiteit, tekort aan fysieke inrichting voor rolstoel bejaarden. Echt slecht!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Bethanië - Ede

Wij betreuren uw bevindingen die u middels uw waardering heeft kenbaar gemaakt. Wij herkennen ons niet in uw bevindingen en zouden het op prijs stellen met u hierover in gesprek te gaan. Middels de redactie van ZorgkaartNederland hebben wij vernomen dat u niet bereid bent met ons in gesprek te gaan. Echter, wij hechten er veel waarde aan om met u in gesprek te gaan zodat wij uw reactie beter kunnen begrijpen. Hiervoor kunt u contact opnemen met het secretariaat van Bethanië (secretariaat@bethanie.nl).
Bethanië beschikt sinds eind 2012 over een nieuw pand dat volledig voldoet aan de eisen van deze tijd en juist is ingericht voor mensen die gebruik maken van een rolstoel en andere hulpmiddelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bethanië? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.