Waardering van Woon-Zorgcentrum Humanitas - Deventer op 18 oktober 2017 interview

8.2

De medewerkers gaan heel erg lief met mijn schoonmoeder om. Ze zijn heel vriendelijk en ze behandelen haar met respect. Als er iets is, dan wordt dat met ons overlegd en dan word ik gebeld. Daar ben ik heel tevreden over. Wat mijn schoonmoeder bijvoorbeeld leuk vindt, daar springen ze op in. Ze is gek op zingen en spelletjes en dat wordt ook met haar gedaan. Als ze hier niet was geweest, dan had ze het niet gered. De persoonlijke en medische zorg verloopt heel goed. Ze kunnen haar de structuur bieden die ze thuis niet meer had. Dat vind ik heel erg belangrijk. Ik ben zeer tevreden over de zorg hier en ik zou dit ook iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon-Zorgcentrum Humanitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.