Waardering van Woon-Zorgcentrum Humanitas - Deventer op 1 juni 2018

9.3
  • Knievervanging

Humanitas heeft ook een zorghotel waar je na een operatie kunt revalideren. Ik mocht hier 6 weken verblijven en in alle rust kun je werken aan je zelfredzaamheid zodat je weer naar huis kunt. Aandacht, interesse, zorg ,fysio,  een hapje, een drankje, gezelligheid, het is er allemaal, en in overleg kan er heel veel. Medewerkers zijn erg begaan met je gesteldheid en informeren geregeld of ze nog iets voor je kunnen betekenen.  t Leuke is dat de kamers van het zorghotel zich  bevinden op een afdeling waar ook "vaste" bewoners wonen, dus als je van een kletspraatje houdt en gezelligheid dan zit je goed. Verder vind ik Humanitas een hele leuke, gezellige, gastvrije, veelzijdige instelling waar jij je nooit hoeft te vervelen en vooral niets te kort komt. Een dikke aanrader!

Bent u of werkt u voor Woon-Zorgcentrum Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.