Woon-Zorgcentrum Humanitas

maandag
dinsdag
woensdag
8:00 - 20:00

Waardering van Woon-Zorgcentrum Humanitas - Deventer op 2 oktober 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kom elke dag bij mijn moeder om te kijken of alles wel goed gaat qua zorg en medicijnen. De medewerkers communiceren niet over hoe het allemaal gaat. Ik vind geen gehoor als ik iets aangeef. Ze zijn allemaal heel defensief. Ik zou niet weten bij wie ik moet zijn om dingen te melden. Als ik überhaupt iets aangeef, wordt hier niets mee gedaan. Er zijn een paar heel goede medewerkers en als die er zijn, durf ik wel weg te gaan. Een kwart van de mensen is respectvol tegen mijn moeder, maar het gros niet. Ik was mijn moeder zelf, want ik zie dat er mensen vies rondlopen in het huis. Er wordt iets teveel gezegd dat mensen zelf moeten kijken of ze nog gedoucht willen worden. Het gebouw is oud, de keuken is een ramp. Mensen in een rolstoel kunnen er niet bij en het maakt ze vleugellam. Ik heb mijn moeder daar gebracht voor de dag- en nachtzorg, maar ik heb het idee dat de procedures niet opgevolgd worden. Ze roepen alleen maar dat ze geen tijd hebben, maar prioriteit lijkt mij dat er goede zorg is voor de bewoners. Dat er ook controle is op de zorg en procedures. Dit zou een heleboel verbeteren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woon-Zorgcentrum Humanitas - Deventer

Geachte heer/mevrouw,

Wij bedanken u voor uw reactie.
Het Gasthuis staat voor goede zorg. De basis voor goede zorg komt voort uit de dialoog en het aangaan van verbindingen tussen bewoner, familie, medewerker en vrijwilliger. Dit maakt deel uit van onze kernwaarden. Samen investeren we om het wonen en de zorg aan de bewoners zo zorgzaam mogelijk in te vullen.
U geeft aan graag mee te denken. Dat stellen wij bijzonder op prijs. Graag gaan wij met u in gesprek. Wij verzoeken u dan ook om contact op te nemen met de teamleider via telefoonnummer 033 - 434 56 00.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woon-Zorgcentrum Humanitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.