Stichting De Warme Huizen, Huize Herfstzon

Javastraat 2 7471 RG Goor

Waardering van Stichting De Warme Huizen, Huize Herfstzon - Goor op 11 oktober 2021 Interview

Ziekte van Alzheimer

We zijn heel tevreden over de plek waar onze broer verblijft. We zijn allemaal dik in de tachtig en het geeft ons een gerust gevoel dat hij hier woont. Het meest tevreden ben ik over de was. Alles komt keurig terug van de wasserij. De verzorging heeft veel aandacht en oog voor de bewoners. Het gezamenlijk eten ziet er verzorgd uit en vindt mijn broer goed. Er zijn activiteiten waar mijn broer aan mee doet als hij zich goed voelt. Deze activiteiten zijn gymnastiek, bingo en de gezellige avonden. Het minst tevreden ben ik over de communicatie tussen mijn broer en de arts van het huis. De arts overlegt alles met de verzorging in plaats met mijn broer. Mijn broer heeft het gevoel dat er nu over hem in plaats met hem gepraat wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Warme Huizen, Huize Herfstzon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.