Stichting De Warme Huizen, Huize Herfstzon

Javastraat 2 7471 RG Goor

Waardering van Stichting De Warme Huizen, Huize Herfstzon - Goor op 11 oktober 2021 Interview

Ziekte van Alzheimer

Wij zijn heel tevreden over Huize Herfstzon. Het meest zijn wij tevreden over het thuis gevoel dat ze weten te creëren. Het doet mij goed als mijn moeder zegt wanneer ik weg ga: "dan blijf ik thuis". De verzorging heeft veel aandacht voor haar en betrekt haar overal bij. Mijn moeder at in haar kamer. Toen ze afviel hebben ze haar in de huiskamer mee laten eten. Hierdoor wordt ze meer gestimuleerd tot eten en komt ze weer aan. Ik heb haar nooit horen klagen over het eten. Ik neem aan dat ze het lekker vindt. Alles bij elkaar geeft het mij een goed gevoel over haar verblijfplaats en laat ik haar met een gerust gevoel achter. Er wordt goed naar haar omgekeken. Tevens zijn de medewerkers gastvrij. Wij voelen ons welkom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Warme Huizen, Huize Herfstzon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.